След като сте избрали бутона „Запиши“ независимо дали сте избрали да добавяте място, преподавател, събитие, онлайн практика или сте редактирали вашата публикацията като сте сменили нейния план от един към друг. Трябва да ви се зареди екран, който да ви препрати към завършване на поръчката ви. Ако не бъдете пренасочен, моля изберете бутона „Поръчка“.
В следващите полета е небоходимо да попълните данните си като получател на поръчката.
Ако искате да ви бъде издадена фактура на фирма можете да маркирата отметката и да попълните допълнителните полета.
Ако искате да уточните нещо допълнително свързано с тази поръчка можете да го направите в полето за „Бележки към поръчката“.
Следва обобщение на вашата поръчка в табличен вид с наименование на продукта и обща сума. Ако сте използвали промо код той ще бъде видим в тази секция, както и сумата, която трябва да заплатите, за да стане публикацията ви публична и видима в сайта. Ако не искате да използвате въведения промо код, можете да го премахнете от бутона „Премахване“.
Избор на метод за плащане. В тази секция можете да изберете желаният от вас метод на разплащане.
При избор на „Плащане с карта (чрез Stripe)“ е необходимо да въведете данните от вашата дебитна или кредитна карта. За да спестите време при следваща поръчка можете да маркирате „Запиши данните на тази карта за бъдещи плащания.“ така няма да се налага всеки път да въвеждате данните от картата ви. Те ще бъдат запазени в профила ви като скрита информация в секцяита „Методи за разплащане„, от където можете да ги изтриете или да добавите нови ако желаете.
При избор на „Банков превод“ банковите детайли за плащане ще ви бъдат изпратени на горепосочения имейл, за да можете да извършите превода.
За да завършите вашата поръчка е необходимо да се съгласите с правилата и условията на сайта и да изберете бутона „Поръчване“.