Какво е публикация?
Публикацията е добавено съдържание, което може да бъде място, преподавател, събитие или онлайн практика. Всички тези публикации са свързани с вашият профил имат индивидуални страници със собствено описание и уникален адрес.
Как да добавя място?
За да добавите място е необходимо да има регистриран профил. След успешно вписване във вашия профил можете да добавите място. Вижте как се добавя място стъпка по стъпка.
Как да добавя преподавател?
За да добавите преподавател е необходимо да има регистриран профил. След успешно вписване във вашия профил можете да добавите преподавател. Вижте как се добавя преподавател стъпка по стъпка.
Как да добавя събитие?
За да добавите събитие е необходимо да има регистриран профил. След успешно вписване във вашия профил можете да добавите събитие. Вижте как се добавя събитие стъпка по стъпка.
Как да добавя онлайн практика?
За да добавите онлайн практика е необходимо да има регистриран профил. След успешно вписване във вашия профил можете да добавите онлайн практика. Вижте как се добавя онлайн практика стъпка по стъпка.
Как да редактирам публикация (място, събитие, преподавател или онлайн практика)
За да редактирате вече добавена от вас публикация (място, събитие, преподавател или онлайн практика) е необходимо да се впишете във вашия профил. След успешно вписване посетете страницата Публикации. Вижте как се редактира публикация стъпка по стъпка.
Как се създават връзки между места, събития и преподаватели
За да можете да създавате връзки между публикациите (място, събитие и преподавател) трябва да се впишете във вашия профил. Свързването между място, събитие или преподавател може да стане в момента на добавянето или след публикуването като изберете редакция. Вижте как се създават връзки между публикации стъпка по стъпка.
Добавих публикацията си, но тя не е видима в сайта, какво да направя?
Проверете дали успешно сте завършили поръчка след записа на вашата публикация. Посетете Профил > Публикации намерете вашата публикация и натиснете върху трите точки в долния десен ъгъл. Там ще се отвори меню, а най-отгоре ще пише какъв е статуса на вашата публикация – Публикувано, (Очаква плащане) или Изтекла.
Ако не виждате публикацията си, тя или е изтрита или не е добавена.
Ако статуса на публикацията ви е (Очаква плащане) това означава, че или сте избрали начин на плащане „Банков превод“ или не сте завършили плащането с карта на последната стъпка. В първият случай, след като направите плащането по банковата сметка, администратора ще смени ръчно статуса на публикацията ви от „Очаква плащане“ на „Публикувано“ и тя ще бъде видима в сайта. Във вторият случай е необходимо да завършите поръчката си докрай като платите с карта. Можете да видите завършването на поръчката в тези стъпки.